DIESEL x LA CASA DE PAPEL

Wordt "onderdeel van de gang" van La Casa de Papel met de exclusieve DIESEL-capsulecollectie en een once-in-a-lifetime souvenir (maar er zit een addertje onder het gras)

DIESEL x LA CASA DE PAPEL

Breganze, Italië. 11 juli 2019. DIESEL kondigt met trots haar nieuwste samenwerking met Netflix en seizoen 3 van La Casa De Papel, genaamd Money Heist aan.

La Casa de Papel en DIESEL onthullen een gelaagde samenwerking dat speels, provocerend en rebels is en samen vieren zij hun opvallende en non-conformistische houding.

DIESEL heeft de jumpsuits ontworpen die in het nieuwe seizoen te zien zijn. Deze jumpsuits met capuchon - het belangrijkste uniforme kledingstuk van de gang - zijn popcultuur iconen geworden. Bij het opnieuw ontwerpen van de jumpsuits heeft DIESEL haar utility-wear kenmerk samengevoegd met de esthetiek van La Casa de Papel. De rode kleur verbindt DIESEL, La Casa de Papel en Netflix, omdat de tint prominent aanwezig is in het logo en identiteit van deze drie eenheden.

Vanaf 19 juli – de dag dat Netflix La Casa de Papel seizoen 3 uitzendt – zullen kijkers, consumenten en fans in aanmerking komen voor een uniek item: DIESEL biedt de kans om "deel uit te maken van de gang". Een beperkt aantal jumpsuits – gedragen door de cast, op de set – ligt voor het oprapen. Om een van deze jumpsuits te bemachtigen, ga je naar de website: www.diesel.com/jointheband, volg de instructies vanaf daar – je zult daarna kort off-the-grid zijn en klaar voor de volgende stappen om kans te maken op dit unieke item.

Voor iedereen die naast de jumpsuits grijpt, heeft DIESEL ook een alternatief: een limited edition capsulecollectie waarmee DIESEL de liefde voor de serie en zijn helden te vieren.

De collectie bestaat onder andere uit een reversible jack, dat sinds de oprichting van DIESEL uitmaakt van de collectie. De hele capsule collectie wordt gekenmerkt door krachtige afbeeldingen met de namen van de personages en de Dalì-maskers. Daarnaast bestaat de collectie ook uit T-shirts, longsleeves en sweaters, met een hoofdkleurenpalet van zwart, wit en rood.

Vanaf 19 juli zal deze limited edition collectie wereldwijd worden verkocht in geselecteerde DIESEL-winkels en op diesel.com.

Abonnees van DIESEL's loyaliteitsprogramma D:Code krijgen eerder toegang tot de verkoop van de capsulecollectie.

Ben jij er klaar voor om je bij de gang aan te sluiten? Bekijk vanaf 19 juli het nieuwe seizoen op Netflix.

 

Meer nieuws

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN