• Home
  • Press
  • Fashion
  • De nieuwe vintage geïnspireerde brillen van Chloé Eyewear

De nieuwe vintage geïnspireerde brillen van Chloé Eyewear

PRESS RELEASE
Door Press Club

bezig met laden...

Scroll down to read more

Fashion

CHLOÉ LANCEERT OP VINTAGE GEINSPIREERDE MODELLEN "AYLA" EN "BONNIE"

Chloé komt met twee nieuwe modellen in het najaar. De "Ayla" en “Bonnie” zijn geïnspireerd op de vrijgevochten geest en de tijdloze vrouwelijkheid die het karakter vormen van het merk Chloé. De nieuwe ontwerpen zijn gericht op zowel het heden als het verleden, maar ook een gevoel met een sterke, moderne invloed.

Ayla
De nieuwe zonnebril "Ayla", geïnspireerd op leesbrillen uit de jaren 50, straalt de essentie uit van de Chloé esthetiek: een combinatie van modieus design en vintage allure. Het ultradunne en ultralichte metalen silhouet heeft een kenmerkende, kleine halve maanvorm. Met de nieuwe zadelbrug kan het montuur hoog of laag op de neus worden gedragen om verschillende looks te creëren. Dit nieuwe model is op elegante wijze brutaal en speels, met vrouwelijke, gebogen bril poten die zijn afgewerkt met de kenmerkende, uitgesneden traan. De prijs van de bril is €295,-.

Bonnie
Het model onderscheidt zich door een oversized model in de vorm van het infinity symbool. “Bonnie” is ontworpen in lichte monturen van acetaat in verschillende diktes, die uitdrukking geven aan de expertise en elegant vakmanschap van het merk. De royale, afgeronde voorkant wordt gecompenseerd door rechte bril veren met uiteinden in contrasterende kleuren. De kenmerkende uitgesneden tranen van Chloé zijn op elke bril veer aangebracht als een functionele versiering die gebruikt kan worden om de ketting accessoire te bevestigen. De prijs van de bril is €265,-.

OVER MARCHON EYEWEAR

Inc. Marchon Eyewear, Inc. is een van de grootste fabrikanten en distributeurs ter wereld van optischebrillen en -zonnebrillen. De producten van het bedrijf worden verkocht onder prestigieuze merknamen, waaronder Calvin Klein, Chloé, Columbia, Diane von Furstenberg, Dragon, Etro, Flexon®, G-Star RAW, Karl Lagerfeld, Lacoste, Liu Jo, Longchamp, Marchon NYC, Marni, MCM, Nautica, Nike, Nine West, Salvatore Ferragamo, Sean John en Skaga. De producten worden gedistribueerd via een groot aantal plaatselijke verkoopkantoren die ruim 80.000 klanten in meer dan 100 landen bedienen. Marchon maakt deel uit van VSP Global, dat aan 82 miljoen mensen brillen en oogzorgoplossingen biedt, toegankelijk, economisch en van hoge kwaliteit. VSP Global biedt als marktleider kwaliteitsoogheelkundeverzekeringen, highfashion brillen, aangepaste lenzen, oogheelkundige technologieën en 360° ervaringen met een duidelijk doel: de toegang tot oogheelkundezorg over de hele wereld te bevorderen.

Chloe Eyewear
Press Club
Press Release