• Home
  • Press
  • Fashion
  • CALVIN KLEIN brengt liefde en denim samen in FW19 Jeans campagne: GET BETWEEN ME AND #MYCALVINS

CALVIN KLEIN brengt liefde en denim samen in FW19 Jeans campagne: GET BETWEEN ME AND #MYCALVINS

PRESS RELEASE
Door Press Club

bezig met laden...

Scroll down to read more

Fashion

Augustus 2019, Amsterdam - De CALVIN KLEIN JEANS herfst-campagne, GET BETWEEN ME AND #MYCALVINS, beeldt de opwinding van fysieke aanraking en de spontane geest van liefde uit met echte koppels.

De nieuwste campagne, gefotografeerd door fotograaf en regisseur Theo Wenner, is een intieme kijk op moderne liefde. In een reeks afbeeldingen en video's wordt de cast vastgelegd op bekende, alledaagse momenten – in de woonkamer en op parkbankjes – voor een spontane en openhartige campagne die sexy en bevrijdend is. Levensechte koppels, Patrick Schwarzenegger en Abby Champion, Iris Law en Jyrrel Roberts, Aqua Parios en Selena Forrest, Lexi Boling en Ben Allen worden samen en individueel met muzikant Lay Zhang weergegeven in de nieuwste essentials van CALVIN KLEIN JEANS.

Dit seizoen is het iconische CALVIN KLEIN-logo te zien op minimalistische en moderne must-have items. Op straat geïnspireerde silhouetten zijn voorzien met een grafische logoband, en nieuwe workwear-geïnspireerde denim items zijn bewerkt met de legendarische omega-stiksels van het merk. Nieuwe denim pasvormen worden ook geïntroduceerd, waaronder Slim Taper en High-Rise Skinny silhouetten samen met nieuwe buitenkleding in weerbestendige stoffen.

Over Calvin Klein Inc.

CALVIN KLEIN is een wereldwijd lifestylemerk dat het toonbeeld is van gedurfde, vooruitstrevende idealen en een verleidelijke esthetiek. Wij willen onze klanten blijven boeien en inspireren met uitdagende beelden en spraakmakende ontwerpen die de zintuigen prikkelen. Sinds de oprichting in 1968 door Calvin Klein en zijn zakenpartner Barry Schwartz hebben we met onze strakke lijnen en innovatieve ontwerpen een toonaangevende reputatie opgebouwd binnen de Amerikaanse modewereld. De wereldwijde retailomzet van CALVIN KLEIN producten bedroeg in 2018 meer dan $ 9 miljard en de producten werden naar meer dan 110 landen gedistribueerd. Er werken over de hele wereld meer dan 11.500 mensen bij Calvin Klein. PVH Corp. is sinds 2003 eigenaar van het merk

Calvin Klein
Calvin Klein FW19 Jeans campagne
FW19
GET BETWEEN ME AND #MYCALVINS
Press Club
Press Release