• Home
  • Press
  • Fashion
  • B.L.A.H. onthult de ultieme Heren Sneaker Collectie

B.L.A.H. onthult de ultieme Heren Sneaker Collectie

PRESS RELEASE
Door Press Club

bezig met laden...

Scroll down to read more

Fashion

Credits: B.L.A.H.

B.L.A.H., hét Amsterdamse schoenenmerk, verovert opnieuw de aandacht, en dit keer speciaal voor de mannen! We zijn verheugd om onze nieuwste sneakercollectie aan jullie voor te stellen. Met zorg vervaardigd uit geborstelde materialen en vintage afwerkingen, zijn deze sneakers jouw perfecte metgezellen voor de aankomende herfstdagen.

Omdat we begrijpen dat niet iedereen in maat 42 past, hebben we bij B.L.A.H. geluisterd naar de mannen. Daarom introduceren we met trots onze nieuwe herenlijn, JONN, een evolutie van onze populaire JENN en onderdeel van onze basketbal-geïnspireerde sneakerfamilie, speciaal ontworpen voor de kritische mannelijke sneakerliefhebber. De JONN komt in stoere tinten grijs, zwart, blauw en groen, met een boeiende mix van corduroy en geperforeerd leer voor ongeëvenaard comfort - verkrijgbaar in zowel een lage versie (JONN LOW) als een hoge versie (JONN). En om het nog interessanter te maken, zijn we de experimentele route ingeslagen door een dip-dye techniek toe te passen die JONN een extra dosis stijl en uitstraling geeft.

Credits: B.L.A.H.

Bij B.L.A.H. zetten we ons in voor transparante duurzaamheid, en deze collectie vormt daarop geen uitzondering. We hebben zorgvuldig gekozen voor eco- vriendelijke materialen waar mogelijk, maar zoals altijd vertellen we je ook eerlijk waar dat niet het geval is. Good shoes. Made well. No blah.

Credits: B.L.A.H

Over B.L.A.H.

Een no-nonsense schoenenmerk uit Amsterdam. B.L.A.H. gelooft dat mensen vandaag de dag geweldige mode willen, op een verantwoorde manier gemaakt... zonder de marketingpraatjes. Het motto van B.L.A.H.? We Care But We Don’t' Ze geven om het maken van geweldige schoenen en om onze planeet vriendelijk te behandelen. Perfectie interesseert hen niet. Immers, wie is perfect? Ze beloven niet te “blah-blah-blah-en” en zetten hun beste beentje voor om hun ecologische impact te minimaliseren.

Promotie
Lees meer over B.L.A.H. on de merkpagina
b.l.a.h.