• Home
  • Nieuws
  • Retail
  • Zo ziet het nieuwe winkelconcept van Schoenen Torfs eruit

Zo ziet het nieuwe winkelconcept van Schoenen Torfs eruit

Door Blanca Heise

bezig met laden...

Scroll down to read more

Retail |INTERACTIEF

Het Belgische schoenen retailbedrijf Torfs opent een winkel volgens nieuw concept. De 76e locatie van de winkelketen opent zijn deuren in Borsbeek, vlak bij Antwerpen. “Onze webshop is belangrijk, maar we blijven geloven in de meerwaarde van onze fysieke winkels”, zegt CEO Wouter Torfs in een interview met GVA.

Het bedrijf gaat met de lancering van het nieuwe concept in op de totaalbeleving van de klant. De nieuwe winkel moet een volledige ervaring zijn, van een kopje koffie drinken en een tijdschrift lezen in de koffiebar tot de jonge klanten die kunnen spelen in de speeltuin. Neem een kijkje in de nieuwe winkel met open ruimtes, natuurlijke kleuren en persoonlijke toevoegingen.

Ga met uw muis over de foto’s om meer informatie over de winkel te ontdekken.

Zo ziet het nieuwe winkelconcept van Schoenen Torfs eruit
Zo ziet het nieuwe winkelconcept van Schoenen Torfs eruit
Zo ziet het nieuwe winkelconcept van Schoenen Torfs eruit
Zo ziet het nieuwe winkelconcept van Schoenen Torfs eruit
Zo ziet het nieuwe winkelconcept van Schoenen Torfs eruit

Het familiebedrijf Schoenen Torfs werd in 1948 opgezet als vier winkels en sinds 1986 staat Wouter Torfs aan het roer. Schoenen Torfs heeft momenteel 76 winkels in Vlaanderen, een online shop in België en Nederland en meer dan 600 werknemers in dienst. Torfs heeft sinds 2006 meerdere malen de titel 'Beste werkgever van België' in de wacht gesleept. Het bedrijf biedt een divers assortiment aan met merken als Lacoste, Adidas, Ted Baker en van Gils.

Meer weten over werken bij Torfs? Klik hier!

Beelden: Torfs

Schoenen Torfs
Torfs