Turnover start met webwinkel

Het modemerk Turnover gaat e-commerce activiteiten uitrollen. Begin september opent het Nederlandse label een pop-up webshop, waar klanten de herfst- en wintercollectie kunnen kopen. De tijdelijke webwinkel is tot eind december geopend.

De tijdelijke online winkel verkoopt items uit de herfst- en wintercollectie, die speciaal geselecteerd zijn door hoofdontwerper Arna Cornelissen. Ook wordt er een exclusieve capsule collectie aangeboden in de webshop.

Cornelissen: “In de komende collecties hebben we de drie pijlers van Turnover - knitwear, colour, tailoring - tot in de diepte uitgewerkt en gecombineerd. Dat uit zich in klassieke items met een moderne twist, zoals een gebreide trenchcoat van zachte alpaca wol, een broekpak van piqué flannel en een sailor pant in gekookte wol.”

Turnover had al eerder een webwinkel, maar deze werd in 2011 door moederbedrijf Veldhoven Group besloten, die het label had overgenomen. Op dat moment koos Veldhoven Group voor een focus op de groothandel voor alle labels in zijn portefeuille. Die koers veranderde toen zustermerk Sandwich in 2013 een webshop kreeg.

Turnover is verkrijgbaar in winkels van partners in verschillende Europese landen, tevens heeft het een flagshipstore in Antwerpen. Daarnaast is het label ook verkrijgbaar in luxe warenhuizen zoals de Bijenkorf en Galeries Lafayette.

 

Meer nieuws

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN