• Home
  • Nieuws
  • Retail
  • Score lanceert nieuw winkelconcept in nieuwe flagshipstore Amsterdam

Score lanceert nieuw winkelconcept in nieuwe flagshipstore Amsterdam

Door Anne Buis

bezig met laden...

Scroll down to read more

Retail

Multibrand retailer Score heeft een nieuw winkelconcept gelanceerd in de nieuwe winkel aan de Kalverstraat in Amsterdam. Een volledig geïntegreerde cross channel shopping experience staat centraal in de winkel.

De nieuwe flagshipstore is een one-stop-shop experience, zegt Score in een persbericht. Naast jeans en collecties van verschillende merken zijn er nu ook andere lifestyleproducten zoals boeken, grooming en gadgets aan het assortiment toegevoegd. In het hart van de winkel bevindt zich de jeans wall, waar naast bekende merken als G-star RAW, Chasin’, Replay, Diesel en PME Legend nu ook de nieuwe merken Superdy, Levi’s, Chasin’ Red Thread, Religion, Anerkjerndt, Minimum en Tiger of Sweden te vinden zijn.

Er wordt al een aantal jaren gewerkt aan de cross channel strategie van de Score Group. Zo kunnen klanten gebruik maken van gratis wifi en hun telefoon opladen. Tevens kunnen klanten aan de Connectbar een tablet gebruiken of een biertje of koffie bestellen. Andere faciliteiten als retourpinnen, click&collect en de mogelijkheid om te winkelen vanuit de volledige vooraad (zowel online als de voorraad van alle winkels) werden al langer aangeboden.

Score werd in 1981 opgericht door eigenaar en CEO Jan Peters. De eerste winkel werd geopend in Apeldoorn, maar inmiddels is Score een vestigde naam met meer dan 80 winkels in Nederland en België en een webwinkel.

Beeld: Score

Score