Kijken: Dit is de nieuwe boetiek van Pinko in Brussel
bezig met laden...
Het Italiaanse damesmodemerk, Pinko, onthult haar nieuwe boetiek in Brussel. De boetiek heeft twee verdiepingen en een winkeloppervlakte van 129 vierkante meter, zo is te lezen in het persbericht van Pinko. Het interieur zou gebaseerd zijn op het pop-upstore concept.
De boetiek bevat open verkoopvloeren, met interessegebieden aangegeven door lila en fuchsia tapijten, met zitplaatsen en verplaatsbare armaturen en hangrekken. Emanuele Bianchi, Directeur Marketing bij Pinko, in het persbericht: “Bij Pinko willen we gewaagdheid bij vrouwen creëren. Ons nieuwe concept is perfect om te experimenteren en nieuwe looks te creëren. Het nieuwe interieurconcept symboliseert ten volle het karakter van het merk. Natuurlijke elementen zoals bamboe worden gecombineerd met messing staven en bladeren die we bedekken en kleuren met stoffen uit onze collecties. Dit, om een verleidelijk en onverwacht contrast te creëren. Net zoals de grijze vloer clasht met de felle kleuren van de tapijten. Zij zijn de hoogtepunten en de grammatica van onze ruimte.”
“Wij zijn er voor degenen die zich willen onderscheiden van de massa. Dit is waar de inspiratie vandaan komt voor onze tafels. Daarom hebben ze de vorm van blokken goud, midden in de winkel. Tot slot is het belangrijkste visuele element van onze winkel: ons Love Bird-logo. Het komt terug in de vorm van neonlichten en als een patroon op het behang. Het staat voor liefde, vrijheid en perfectie. Onze winkel is een podium en onze klanten zijn de ware sterren van het toneelstuk”, aldus Bianchi in het persbericht.
De boetiek zal dienen als de nieuwe flagshipstore van het merk in de Brusselse regio en is te vinden in de Louizalaan te Brussel. Naast de nieuwe vestiging heeft het merk nog drie winkels in België te Antwerpen, Knokke en een outlet in Maasmechelen Village.