Kiabi lanceert tweedehands concept voor het gezin ‘Beebs by Kiabi’
bezig met laden...
Kiabi verbreedt zijn aanbod. De Franse modeketen lanceert een tweedehands concept dat zowel online als offline tweedehands mode voor het hele gezin aanbiedt, zo wordt bekendgemaakt in een persbericht. ‘Beebs by Kiabi’ wordt getest in de vestigingen in Brussel, Luik en Charleroi, en rolt in 2025 verder uit.
Kiabi zet deze stap nadat het in de zomer Beebs overnam. De tweedehandsexpert is een goed gevestigde naam op de markt. Kiabi roept ‘Beebs by Kiabi’ in het leven om haar positie op de markt te versterken en haar ambitie om marktleider te worden in het tweedehandssegment te bevestigen, zo is te lezen.
In de winkels zijn tweedehands mode-items verkrijgbaar. Kiabi’s webshop heeft een uitgebreider aanbod, daar is tweedehands kleding, speelgoed, boeken, babyspullen en woningdecoratie verkrijgbaar.
“Met ‘Beebs by Kiabi’ willen we gezinnen tegemoet komen en hen een alternatief consumptiemodel aanreiken”, deelt Mathieu Loyez, marketing directeur van Kiabi België. “Klanten kunnen zowel online als in de winkel nieuwe mode en tweedehandsartikelen aankopen, waardoor ze hun budget én hun ecologische voetafdruk kleiner kunnen houden. Het aanbod is kwalitatief en omvat meerdere merken, zodat gezinnen een ruime keuze hebben in verschillende categorieën. Op die manier wil Kiabi mode toegankelijk, aantrekkelijk en duurzaam houden voor iedereen.”