• Home
  • Nieuws
  • Retail
  • In beeld: de nieuwe high-tech winkelervaring van Bonprix

In beeld: de nieuwe high-tech winkelervaring van Bonprix

Door Barbara Russ

bezig met laden...

Scroll down to read more

Retail

Hamburg - Het Duitse Otto-merk Bonprix heeft onlangs een Fashion Connect Store geopend aan de Hamburger Mönckebergstrasse. FashionUnited nam voor de opening een kijkje in de nieuwe flagshipstore. Daniel Füchtenschnieder, CEO van Bonprix, leidde ons rond in de nieuwe winkelervaring dat de voordelen van online en offline samen moet brengen.

Een eerste bezoek aan de Bonprix Fashion Connect Store

Ga met uw muis over tags in de foto’s om meer te weten te komen.

In beeld: de nieuwe high-tech winkelervaring van Bonprix
In beeld: de nieuwe high-tech winkelervaring van Bonprix
In beeld: de nieuwe high-tech winkelervaring van Bonprix
In beeld: de nieuwe high-tech winkelervaring van Bonprix
In beeld: de nieuwe high-tech winkelervaring van Bonprix

De ‘Fashion Connect’ store lijkt een goede oplossing voor de huidige problemen van de fysieke detailhandel. Veel van de storende factoren, zoals lange rijen voor de kassa en paskamers, gebrek aan aandacht van het personeel of slechte WiFi, zijn in de Connect Store aangepakt.

Het origineel van dit artikel verscheen 19 februari op FashionUnited DE. Vertaling en bewerking: Tessa Guntlisbergen.

Beeld en video’s: Barbara Russ voor FashionUnited

Bonprix
Bonprix Fashion Connect Store
MULTIMEDIA
Otto Group