Dries van Noten werkt voor het eerst samen met online retailer

Dries van Noten verkent dit jaar nieuw terrein. Nadat het Belgische bedrijf dit jaar voor het eerst een investeerder aantrok, Puig nam een meerderheidsaandeel, werkt het merk nu ook voor het eerst samen met een online retailer. Dit heeft het merk bekend gemaakt in een persbericht.

Dries van Noten heeft de handen ineen geslagen met Mytheresa.com. Op de website zullen zeven stuks van Dries van Noten’s herfst/winter 2018 collectie te koop zijn die speciaal geselecteerd zijn voor MyTheresa. "Ik ben erg blij dat onze eerste online samenwerking met Mytheresa.com is,” aldus Dries van Noten in het persbericht. “De stoffen en prints zijn exclusief gemaakt voor deze limited collectie. Ik heb het gevoel dat ze de essentie van de collectie weergeven.” In de collectie zijn twee blouses, een rok, een broek, twee jassen en een sjaal opgenomen.

“Het maakt ons heel trots dat een merk met zo’n uniek DNA samenwerkt met ons voor de eerste keer. Het is een heel speciaal moment voor ons,” aldus Michael Kliger, president van Mytheresa.com. De collectie is vanaf 10 juli verkrijgbaar bij de etailer.

Beeld: Mytheresa.com

 

Meer nieuws

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN