BLSC Marketing Award gaat naar Wijnegem Shopping Center
bezig met laden...
Wijnegem Shopping Center heeft de BLSC Marketing Award gewonnen. De BLSC - Belgian Luxembourg Council of Retail and Shopping Centers - reikte de awards uit in drie categorieën: ‘Brand Awareness and (re)positioning’, ‘Corporate Social Responsibility” en “Footfall & Sales Activation’. Wijnegem kreeg de award van de laatste categorie voor de actie “Candy Fashion”.
Vorig jaar tijdens de internationale modeweken in september, plaatste het shopping center een grote snoepautomaat midden in het pand, vol met bijna 63.000 bolletjes. De klanten die wat hadden gekocht in een van de 250 winkels, mochten per ingeleverd bonnetje eenmaal gratis draaien aan de snoepautomaat. In de bolletjes zaten snoepjes, maar er was ook kans op prijzen uit een van de winkels gevestigd in het winkelcentrum.
Wegens succes van vorig jaar werd de actie dit jaar herhaalt. Tussen de start van de actie op 2 september en de laatste dag, 15 oktober, werd er meer dan 80.000 keer aan de snoepautomaat gedraaid.
Beeld: Wijnegem Shopping Center