Belgische labels 42|54 en Morobé openen samen pop-up
bezig met laden...
Drie jonge Belgische merken slaan de handen ineen. Modemerken 42|54 en Morobé openen samen met interieurmerk Rio Rockx een pop-up in Gent. Rio Rockx is de nieuwe onderneming van de eigenaar van de Rio Store, waar de pop-up zal plaatsvinden, zo is te lezen in het persbericht
Van 7 tot en met 14 maart zijn de items van de zomercollectie van sportmerk 42|54 en schoenenmerk Morobé te koop in de Rio Store. Rio Store bestaat al acht jaar als luxe multibrandstore.
42|54 is het merk van Elodie Quedraogo en Olivia Borlée. Het merk is een ecologisch bewust activewear merk zonder het modegevoel te verliezen. 42|54 omschrijft zichzelf als stoer en cool. Dit sluit aan bij de schoenen van Virginie Morobé, de ontwerper achter Morobé. Bij het schoenenmerk draait het om attitude.
Foto's: Morobé en 42|54