Zalando geeft vervolg aan Share Your Style campagne

De Duitse e-tailgigant Zalando slaat de handen ineen met modelabel Calvin Klein. De twee werken samen voor een nieuwe campagne, Share Your Sexy, die volledig in het teken staat van ondergoed. De campagne gaat half november live.

In de interactieve campagne, onder de hashtag #ShareYourSexy, richt model Joan Smalls zicht op de vijftien verschillende Europese markten waarin Zalando actief is. Het is de eerste keer dat Zalando een dergelijk grote campagne start die alles te maken heeft met ondergoed. Met een interactieve campagne gaat het bedrijf de dialoog aan met de consument.

Afgelopen herfst kwam de webshopgigant met een vergelijkbare campagne. Toen werd het Britse Britste topmodel Cara Delevingne in huis gehaald voor de Share Your Style campagne in samenwerking met modeketen Topshop. Nu is het aan Smalls, zij vormt het gezicht van de online- en televisiecampagne, gehuld in Calvin Klein lingerie. Net als bij de Share Your Style campagne, draait de campagne niet alleen om ondermode van dames, maar ook heren.

Zalando is niet de enige die interactieve campagnes inzet als marketingtool. Esprit voert een #ImPerfect campagne en Asos een #asseenonme campagne./p>

Het Duitse bedrijf ging in 2008 online en verkoopt inmiddels meer dan 150.000 verschillende stijlen en 1500 verschillende merken in 15 verschillende Europese markten. De verkoopcijfers voor 2015 zullen naar verwachting van 33 procent (vorig jaar) naar 35 procent te groeien.

 

Meer nieuws

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN