Vero Moda gaat samenwerken met Lily Allen

Modeketen Vero Moda heeft een langlopende samenwerking aangekondigd met zangeres Lily Allen. De zangeres zal het gezicht worden van de campagnes, en vanaf augustus zal de samenwerking te zien zijn in de winkels en op andere merkplatformen.

“Werken met Lily Allen was een vanzelfsprekende keuze voor ons,” zegt Thomas Bay, hoofd marketing bij Vero Moda. “Onze klanten zijn modebewust en onafhankelijke jonge vrouwen, die zich willen kleden naar hun eigen stijl en er lol in willen hebben. Lily Allen straalt dit uit en is een self-made vrouw die heel ver is gekomen door simpelweg te zijn wie ze is. Dit trekt ons erg aan, en dit behelst min of meer hoe wij over de wereld denken.”

Volgens Vero Moda wordt de ‘rock-’n-roll attitude, Allen’s stijlgevoel en haar uitgesproken persoonlijkheid integraal ingezet bij de campagnes’. De eerste fotoshoot met de zangeres op de voorgrond is in Groot-Brittannië geschoten. Volgens het Deense merk, dat onderdeel is van Bestseller, zal de samenwerking ‘creatief en levendig’ zijn.

 

Meer nieuws

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN