The Woody Group lanceert nieuw label: lordsxlilies
bezig met laden...
The Woody Group, eigenaar van Belgich label Woody, kondigt een nieuw merk aan: lordsxlillies, zo meldt het Belgische bedrijf in een persbericht. De collectie van het nieuwe label heeft iets weg van het pyjamamerk Woody, het kan namelijk in de slaapkamer gedragen worden — maar met een opvallende twist: de kleding kan ook naar werk gedragen worden.
Lordsxlillies is voor vrouwen van alle leeftijden. De collectie is gebaseerd op het concept ‘freewear’ die men van “de slaapkamer tot in de supermarkt en van het werk tot een informele borrel met je collega’s probleemloos kan dragen,” aldus het persbericht. Het nieuwe concept is afgeleid van de werksfeer die de coronacrisis met zich meebracht, waardoor men massaal ging thuiswerken. Met lordsxlillies wil The Woody Group het mogelijk maken voor mensen om comfortabel thuis te werken, zonder in een ‘oude jogging’ achter haar scherm betrapt te worden.
De kleding bestaat voornamelijk uit comfortabele pyjamablousjes, zachte broeken en lange (ochtend)jassen, sommigen in matchende prints, anderen in effen kleuren. De kledingstukken kunnen in sets gekocht worden, maar ook apart. De prijzen variëren tussen de 39,95 euro voor een broek tot 199,95 euro voor een lange kamerjas.
De collectie van lordsxlillies zal worden verdeeld in tweehonderd Belgische lingerie & nightwear winkels en op haar eigen webshop, lordsandlillies.be.
Beeld: lordsxlillies