Speciale nieuwssectie voor nieuwste herfst/winter 2023 collecties en trends
bezig met laden...
Als wereldwijd B2B fashion netwerk lanceert FashionUnited een gratis en speciale sectie gewijd aan het laatste need-to-know nieuws over FW23 trends. De snel ontwikkelende mode-industrie blijft zich herstellen van de pandemie, met fashion weeks en evenementen weer in volle gang. Merken introduceren hun FW23 collecties, het inkoopseizoen nadert snel en digitalisering speelt een steeds belangrijkere rol - fashion professionals moeten snel reageren om concurrerend te blijven.
Dat is waar FashionUnited om de hoek komt kijken met een nieuwe sectie die modebedrijven en inkopers voorziet van al het laatste nieuws over de aankomende trends en collecties voor het FW23 seizoen.
De nieuwe speciale sectie op de site van FashionUnited biedt inkopers een uniek en cruciaal overzicht van trendinzichten en nieuws voor het komende inkoopseizoen, inclusief informatie over de nieuwste stoffen, kleuren, patronen en stijlen.
Het platform bevat inzichten van wereldberoemde trendvoorspellers die hun visie op het seizoen schetsen, evenals een genuanceerde blik op categorieën als denim, duurzaamheid en digitale mode. De sectie omvat uitgebreid dames- en herenmode, kindermode, schoenen en accessoires. Omdat veel merken tijdens de inkoopperiode van FW23 dagelijks nieuwe collecties toevoegen, is het platform dé plek voor inkopers om zo goed mogelijk voorbereid en dus zo concurrerend mogelijk te zijn in de aanloop naar het komende seizoen.
Als onafhankelijk internationaal B2B fashion netwerk verbindt FashionUnited maandelijks meer dan een miljoen fashion professionals met als doel de fashion industrie efficiënter en transparanter te maken.