Scotch & Soda wint WGSN Digital Innovation Award

Scotch & Soda heeft een bijzondere prijs in de wacht gesleept: een WGSN Digital Innovation Award. Het Nederlandse label kreeg de prijs in de categorie Digital Innovation. De prijs werd uitgereikt voor de campagne ‘The Story of Things’.

De campagnefilm ‘The Story of Things’ gaat over de jonge vrouw Lola. Om de campagne kracht bij te zetten, recreëerde Scotch & Soda het huis van de hoofdpersoon en zette het appartement op Airbnb. Voor een bepaalde periode (21 november tot 13 december) was het huis te huur en vanaf de eerste middag dat het appartement te huur was, was het volgeboekt. Het huis was gestyled volgens de typische look van Scotch & Soda, en bezoekers vonden bij binnenkomst een handgeschreven welkomstbriefje van Lola.

Scotch & Soda wint WGSN Digital Innovation Award

De bezoekers van het appartement konden tevens uit een geselecteerd assortiment van de Scotch & Soda collectie kleding kiezen. De gekozen kleding was een gift van Amsterdamse label.

Scotch & Soda wint WGSN Digital Innovation Award

“We zijn blij dat we de WGSN Futures Award hebben gewonnen. Zeker omdat we onszelf constant uitdagen om onderscheidend en aantrekkelijk te zijn in de markt, met alles wat we doen, en het is altijd leuk om hiervoor erkend te worden door je collega’s,” zegt chief marketing officer Adam Kakembo.

Scotch & Soda wint WGSN Digital Innovation Award

Scotch & Soda heeft meer dan 150 winkels wereldwijd en is verkrijgbaar via 8.000 verkooppunten in warenhuizen en multibrand stores, evenals via de webwinkel.

Scotch & Soda wint WGSN Digital Innovation Award

Scotch & Soda wint WGSN Digital Innovation Award

Scotch & Soda wint WGSN Digital Innovation Award

Beeld: Scotch & Soda

 

Meer nieuws

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN