Mytheresa lanceert online pop-up voor kinderschoenen

Mytheresa.com betreedt voor het eerst het kinderschoenen segment. De luxe e-tailer gaat voor korte tijd een selectie aan luxe kinderschoenen van labels als Dolce & Gabbana, Gucci en Aquazzura aanbieden, als onderdeel van haar ‘Mini Me’-campagne.

De lijn bestaat uit schoenen die matchen met modellen uit de damescollecties. Belangrijke items zijn onder andere de ‘Kitten flats’ van Charlotte Olympia en de ‘pom pom’-ballerina’s van Aquazzura. De maten voor kinderen variëren van 22 tot 33, afhankelijk van het model. Prijzen variëren van 210 euro voor een paar Gucci-sneakers tot 435 euro voor ballerina’s van Dolce & Gabbana. Dezelfde modellen voor dames kosten 50 tot 90 procent meer.

Mytheresa lanceert online pop-up voor kinderschoenen

De lancering van de online kinderschoenen pop-up is onderdeel van Mytheresa’s ‘Mini Me’-campagne, waarbij vrouwen de kans krijgen hun favoriete stijlen te delen met hun dochters, kleindochters of peetdochters.

Mytheresa lanceert online pop-up voor kinderschoenen

Het aanbod van kinderschoenen wordt op 30 augustus gelanceerd op Mytheresa.com. De selectie is voor beperkte tijd beschikbaar. Voor hoe lang precies, is onbekend.

Beeld: Courtesy of Mytheresa.com

 

Meer nieuws

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN