• Home
  • Nieuws
  • Fashion
  • Modemerk PTC Fashion wordt She goes Lala: “Het is meer dan een merk”

Modemerk PTC Fashion wordt She goes Lala: “Het is meer dan een merk”

Door Georgia Oost

bezig met laden...

Scroll down to read more

Fashion

Modelabel PTC Fashion ondergaat een rebranding en heet nu She goes Lala. Een nieuwe naam inclusief nieuw logo. De kwaliteit en de prijs blijven hetzelfde. “Door naar al onze klanten te luisteren, werd snel duidelijk dat onze prijs/kwaliteit verhouding bijzonder gewaardeerd wordt. Dat zullen we dus niet veranderen,” zo legt het Belgisch modemerk dat reeds 30 jaar vanuit Bavikhove wordt gerund, uit in het persbericht.

Het merk heeft ook een nieuwe manier om maattabellen te creëren: universiteit HoGent nam 3D bodyscans van ruim 2500 Belgische vrouwen binnen de She goes Lala doelgroep, om hun collecties nog beter te laten passen. De collecties variëren nu van maat 36 tot maat 46.

“Toen we in augustus 2019 de samenwerking startten met het strategische marketingbureau MexUnited (Kortrijk) was het niet de bedoeling om de naam te veranderen. Het idee is eerder gegroeid doorheen het proces,” legt Tine Vanhoutte, medezaakvoerder bij She goesLala, uit aan FashionUnited. Maar we misten wel een verhaal, vertelt ze. “Waar staan we voor, waar willen we naartoe..” Na meerdere interviews met klanten, focusgroepen, mystery visits en meer, kwam men tot een belangrijke conclusie: “Onze klanten dromen niet van een glamourleven op de catwalk. Ze willen gewoon gelukkig zijn en positief in het leven staan. Vrolijk. Dansend. Het is precies aan die momenten van geluk waar wij met onze kledinglijn toe willen bijdragen. Daarom moest onze naam niet alleen swingender worden, maar ook onze communicatie en onze fotografie. She goes Lala vertaalt het allemaal.

'She goes Lala’ de nieuwe merknaam voor PTC

Momenteel richt She goes Lala zich vooral op de Belgische markt, vertelt Vanhoutte. Daar heeft het modemerk momenteel zo’n zeventig verkooppunten. “Maar we willen naar een verdubbeling gaan — we zien ook veel potentie in de Nederlandse markt. Lala staat namelijk ook voor de Lage Landen”.

Wat Vanhoutte nog hoopt te bereiken in de toekomst? “Ik hoop de goede relatie die we hebben met onze klanten te kunnen behouden ik hoop ook de ambities omtrent de uitbreiding waar te maken. En natuurlijk hopen we ook in de toekomst mee te kunnen bouwen aan de momenten van geluk van onze klanten. ”

Foto: Peter & Tine Vanhoutte van She Goes Lala (voorheen PTC).

Beeld: She Goes Lala

PTC
PTC Fashion
She Goes Lala
Tine Vanhoutte