• Home
  • Nieuws
  • Fashion
  • Kiabi verrijkt zijn merkecosysteem met Kitchoun

Kiabi verrijkt zijn merkecosysteem met Kitchoun

Fashion
KiTChoUN by Kiabi. Credits: Kiabi
Door Julia Garel

bezig met laden...

Automated translation

Lees het origineel fr of de en es it pt
Scroll down to read more

Het Franse bedrijf Kiabi zet zijn diversificatiestrategie voort en kondigt de lancering van een nieuw merk aan. Het schoenenmerk voor kinderen, Kitchoun genaamd, stelt het modebedrijf in staat zijn ecosysteem van eigen merken uit te breiden.

De sloffen, eerste loopschoentjes en technische sokken van Kitchoun zijn ontworpen voor baby’s en kinderen van nul tot drie jaar. Het assortiment is een aanvulling op de andere eigen merken van Kiabi: Kiabi Kids en Kiabi Home, gelanceerd in 2024.

Een ambitieus diversificatieplan

Het bedrijf geeft in een persbericht aan dat de operatie onderdeel is van ‘een ambitieus diversificatieplan gericht op de ontwikkeling van gespecialiseerde merken die zich nauwkeuriger verbinden met de verwachtingen, het ritme en de levensstijl van gezinnen van vandaag.’

Kiabi blijft zo zijn ecosysteem uitbreiden, dat de afgelopen jaren aanzienlijk is gegroeid. Zo is er de integratie van het tweedehands platform Beebs by Kiabi, de uitrol van speciale winkels (Kidkanaï) en de oprichting van Kiabi Village, een hybride winkel waar het bedrijf nieuwe concepten test.

Retail-uitbreiding staat ook op het programma voor Kiabi. Gedreven door de dynamiek van zijn omzet (2,5 miljard euro in 2024, een stijging van vijf procent ten opzichte van 2023), heeft het bedrijf vorig jaar veel verkooppunten geopend en blijft het er in 2025 nieuwe openen: er is in augustus een winkel geopend in Montesson in de Yvelines en er staan meerdere openingen in het buitenland gepland voor na de zomer.

Dit artikel is in het Nederlands vertaald met behulp van een AI-tool.

FashionUnited gebruikt AI taaltools om het vertalen van (nieuws)artikelen te versnellen en de vertalingen te proeflezen om het eindresultaat te verbeteren. Dit bespaart onze menselijke journalisten tijd die ze kunnen besteden aan onderzoek en het schrijven van eigen artikelen. Artikelen die met behulp van AI zijn vertaald, worden gecontroleerd en geredigeerd door een menselijke bureauredacteur voordat ze online gaan. Als je vragen of opmerkingen hebt over dit proces, stuur dan een e-mail naar info@fashionunited.com.

Kiabi