• Home
  • Nieuws
  • Fashion
  • Hugo Boss toont eerste blik op Hugo Blue: de denim-lijn gericht op een jonge doelgroep

Hugo Boss toont eerste blik op Hugo Blue: de denim-lijn gericht op een jonge doelgroep

Door Ole Spötter

bezig met laden...

Scroll down to read more

Fashion

Hugo Blue Credits: Hugo Boss

Hugo Boss toont vandaag een eerste blik op de nieuwe denimlijn Hugo Blue. Op 6 maart wordt de lijn van het jongere merk Hugo gepresenteerd tijdens een lanceringsevenement in Berlijn, volgens een persbericht van Hugo Boss. Hierbij zal ook de digitale wereld, waaronder de metaverse, gaming en entertainmentplatforms, een belangrijke rol spelen. Volgens het bedrijf zijn dit gebieden die met name voor de jonge doelgroep van groot belang zijn.

De nieuwe lijn, [die al een jaar geleden werd aangekondigd](Hugo Boss toont vandaag een eerste blik op de nieuwe denimlijn Hugo Blue. Op 6 maart wordt de lijn van het jongere merk Hugo gepresenteerd tijdens een lanceringsevenement in Berlijn, volgens een persbericht van Hugo Boss. Hierbij zal ook de digitale wereld, waaronder de metaverse, gaming- en entertainmentplatforms, een belangrijke rol spelen. Volgens het bedrijf zijn dit gebieden die met name voor de jonge doelgroep van groot belang zijn.

De nieuwe lijn, die al een jaar geleden werd aangekondigd, legt de nadruk op denim en streetwear, terwijl het merk Hugo vertrouwt op casual en moderne kleding. Het assortiment van Hugo Blue omvat stukken zoals jeans, rokken, jassen en trenchcoats, korte broeken en casual jersey-stukken met logodetails.

Zowel Hugo als Hugo Blue zijn gericht op een jonge doelgroep, met name de Generatie Z. Voor de huidige campagne van beide lijnen brengt het modebedrijf een aantal beroemde nationale en internationale sterren samen, zoals de Duitse rapper Reezy, de Britse actrice Jasmin Jobson, de Amerikaanse rapper Teezo Touchdown, de Chinese muzikant Rikimaru, het Amerikaanse model Cara Taylor en de TikTokker en gamer Vinnie Hacker.

De zomercollecties voor 2024 van de Hugo-lijnen zullen vanaf 28 februari verkrijgbaar zijn in de winkels en op de eigen webshop van het merk.

Hugo Blue bestaat met name uit denim en streetwear Credits: Hugo Boss
De Duitse rapper Reezy in Hugo Blue Credits: Hugo Boss

Dit artikel verscheen eerder op FashionUnited DE. Vertaling en bewerking door Susan Zijp

Denim
Hugo
Hugo Blue
Hugo Boss