Galeria Inno kondigt nieuwe winkelinrichting aan
bezig met laden...
Grootwarenhuis Galeria Inno kondigt in een persbericht een nieuwe winkelinrichting en winkelbeleving aan. Het warenhuis introduceert de nieuwe winkelbeleving met zijn nieuwe omnichannelstrategie, wat betekent dat klanten marketplaceproducten kunnen afhalen in de winkels en ze daar ook inleveren. Ook bestellen in de winkel en thuis laten leveren wordt mogelijk. Verder wordt het warenhuis voorzien van een geheel nieuw interieur.
'De marketplace zal vanaf het voorjaar in 2021 operationeel zijn.'
“Overal valt wat te beleven”
Elly Zwinnen, merchandise-marketingdirecteur Galeria Inno België, legt in het persbericht uit hoe de strategische vernieuwing werd geïntegreerd in het ontwerp van de vernieuwde Galeria Inno Schoten. “De winkelarchitectuur zet in op een uitnodigend grondplan, met diverse werelden. Natuurlijke warmte en gezelligheid zijn overal voelbaar door het royale gebruik van nieuwe houten meubelen, houten bekleding aan de kassa’s, en zithoeken met tapijt en fauteuils. Behangpapier, videowalls, quotes op muren en deuren, designverlichting en focuspunten verspreid over het winkeloppervlak maken dat er overal wel wat te beleven.”
“Klanten komen naar Galeria Inno komen voor een warme, kwaliteitsvolle ervaring”, zegt Armin Devender, CEO van Galeria Inno België, in het persbericht. Met de nieuwe inrichting is het de bedoeling dat elke afdeling haar eigen karakter heeft. Zo beschikt de lingerieafdeling over meerdere luxueuze paskamers, is er een sfeervolle zithoek en coffeecorner bij de service afdeling geplaatst en heeft de afdeling met juwelen en horloges betere verlichting gekregen, zodat de “juwelen en horloges nog meer schitteren.”
Beeld: Galeria Inno