Sportgigant Adidas lanceert deze maand samen met modeontwerpster Stella McCartney een lijn voor een jonger publiek, Adidas StellaSport genaamd. De lijn gaat vanaf 15 januari in de verkoop en zal vanwege zijn jeugdigere kleuren en lagere prijzen een jongere doelgroep aanspreken dan zusterlijn Adidas by Stella McCartney.

StellaSport bestaat uit kleding, schoenen en accessoires en is bedoeld voor de sportschool en voor op straat. "Het Stella meisje gaat ermee van de universiteit naar de clubs en er is een verband tussen sport en technologie zonder enige stijl ervoor te moeten opgeven," zegt McCartney in een verklaring.

Nieuw aan de lijn zijn de zelf-gestrikte vetergympen en topjes, beha's en leggings in snel drogende Climalite stoffen. De silhouetten zijn over het algemeen veel moderner, met zogenaamde onesies en 'trainkinies'. Accessoires bestaan uit petten, kniekousen en rugzakken.

Prijzen beginnen bij 20 dollar en lopen op tot 100 dollar (84 euro). De lijn zal via de website van Adidas en bij Topshop verkrijgbaar zijn.

 

Meer nieuws

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN