Zangeres Beyoncé herlanceert haar athleisuremerk Ivy Park, en doet dat middels een samenwerking met Adidas. De twee merken creërden samen een genderneutrale collectie bestaande uit kleding, schoenen en accessoires. Dat blijkt uit een gezamenlijk persbericht.

De S20-capsulecollectie bestaat onder andere uit jumpsuits, truien, jassen en sportbroeken. Daarnaast bevat de lijn vier klassieke maar gemoderniseerde Adidas-schoenen. Het kleurenpalet bestaat uit kastanjebruin, oranje en beige, en het merendeel van de items is voorzien van de kenmerkende drie strepen van Adidas. “De collectie viert kracht, vrijheid en individualiteit voor iedereen die het zelfvertrouwen heeft om risico’s te nemen en onbeschaamd te leven,” zo luidt het persbericht.

Prijzen voor de Ivy Park x Adidas-collectie variëren van 25 dollar (22 euro) voor een accessoire to 250 dollar (225 euro) voor een bovenkledingstuk.

Eerder dit jaar werd al bekend dat Beyoncé haar label zou gaan herlanceren met de hulp van Adidas, dat destijds werd omgedoopt tot de ‘creatieve partner’ van Ivy Park. Beyoncé is nu de enige eigenaar van het label, nadat het vorig jaar de aandelen overnam van Arcadia Group, het moederbedrijf van onder andere Topshop. Ivy Park verkoopt sportitems voor sporten als dansen, yoga en fitnessen.

De Ivy Park x Adidas-collectie is vanaf 18 januari 2020 verkrijgbaar via alle Adidas-verkoopkanalen.

 

Meer nieuws

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN