Outletketen Cameleon verwelkomt nieuwe CEO

De Belgische outletketen Cameleon heeft een nieuwe CEO aangesteld. Het gaat om Cédric Moulin, meldt nieuwssite Gondola.

Moulin, die al achttien jaar ervaring heeft in de retail voor onder andere Nike en Puma, volgt Pascal Leurquin op. De nieuwe CEO zal het bedrijf moeten gaan moderniseren door bijvoorbeeld op zoek te gaan naar nieuwe partners en de collecties die worden verkocht te vernieuwen. Moulin´s ervaring bij het bedrijf 3D Window Dressing (3DWD), dat gespecialiseerd is in het creëren van aantrekkelijke etalages, zal hem hierbij van pas komen. “Het accent zal liggen op het streven naar uitmuntendheid door elk van de leden van het team. De organisatie zal ideeën, initiatieven en kwaliteit moeten genereren,” stelt Moulin in een persbericht.

In september van dit jaar sprak voormalig CEO Leurquin zich nog positief uit over de toekomst van de outletketen. “Kijkend naar de afgelopen drie jaar waarin het bedrijf 16 miljoen euro verlies heeft gemaakt, is het begrijpelijk dat mensen misschien skeptisch zijn. In het eerste halfjaar van 2014 heeft het bedrijf gelukkig weer 600.000 euro winst gemaakt,” vertelde Leurquin aan dh.be.

Cameleon heeft op dit moment twee outletwinkels in Woluwe en Genval. Het bedrijf organiseert hier privé verkopen, waarbij leden onder andere kleding, accessoires en schoenen kunnen aanschaffen tegen een outletprijs. Enkele merken die Cameleon verkoopt zijn Tommy Hilfiger, Wrangler en Xandres.

 

Meer nieuws

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN