Gwenda van Vliet is nieuwe CMO van G-Star Raw

G-Star Raw heeft Gwenda van Vliet aangesteld als de nieuwe chief marketing officer (CMO) van het modemerk. In haar nieuwe functie zal Van Vliet verantwoordelijk zijn voor het beschrijven en uitdragen van een visie “die lange termijn groei moet gaan genereren”, schrijft het bedrijf in een persbericht.

G-Star Raw kondigt aan dat Van Vliet “het merk wereldwijd nog duidelijker op de kaart gaat zetten”. De nieuwe CMO verklaart: “Ik heb de onconventionele attitude van G-Star altijd bewonderd, evenals de cultuur, creativiteit en innovatieve mindset van het merk. Deze waarden maken G-Star uniek en ik kijk ernaar uit om met het team te werken aan een uitgesproken, nieuwe en spannende propositie voor onze consumenten wereldwijd.”

Van Vliet heeft reeds vijftien jaar management- en communicatie-ervaring in de retailbranche. Zo werkte ze voorheen bij bedrijven als VF Corporation en Wolford. “Rode draad in haar carrière is het bouwen en positioneren van merken,” aldus G-Star Raw in de verklaring.

Het in 1989 opgerichte G-Star Raw staat bekend als denimmerk. Onlangs kondigde het bedrijf aan zich aan kindermode te wagen, middels een samenwerking met Kidiliz Group. G-Star Raw wordt in Nederland en België verkocht bij zowel tientallen eigen vestigingen als multibrandwinkels.

Beeld: G-Star Raw

 

Meer nieuws

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN