Gant benoemt Executive Vice President Global Brand

Het Zweedse mode- en lifestylemerk Gant heeft Eleonore Säll benoemd als Executive Vice President Global Brand. Met de toetreding van Säll tot het managementteam beoogt het label “de focus op consumenteninzichten en innovatieve marketingactiviteiten” te vergroten. Dat blijkt uit een persbericht van Gant.

Säll is sinds vier jaar werkzaam bij Gant. Als Global Marketing Director is ze tot nu toe verantwoordelijk geweest voor Gant’s internationale merkstrategie. Daarbij houdt ze toezicht op marketingactiviteiten in de zeventig markten waarin het label aanwezig is.

In haar nieuwe functie zal Säll zich bezighouden met consumenteninzichten, die ze kan toepassen bij het behalen van lange- en kortetermijndoelen. Concreet zal Säll proberen de bekendheid van het merk te vergroten, het merkimago te versterken en de winst te doen groeien.

“Eleonore begrijpt onze doelgroep, en hoe we de consument in de productieketen willen ontmoeten,” zegt Brian Grevy, CEO van Gant, over Säll’s aanstelling. “Haar inzichten zijn van onschatbare waarde in het besluitvormingsproces dat Gant gebruikt om stappen te maken. Het opnemen van Global Brand in het managementteam was een gemakkelijke beslissing, waarmee ik erg blij ben,” aldus de directeur.

Beeld: courtesy of Gant

 

Meer nieuws

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN