Tassenmerk Eastpak heeft een nieuwe vice-president en CEO aangesteld. Het betreft Stefano Saccone, meldt nieuwssite TextilWirtschaft.

Saccone volgt Massimo Ferrucci op die vier jaar geleden als CEO bij Eastpak begon. Ferrucci werd destijds aangesteld om een nieuwe strategie te bedenken waarmee het merk een zogenaamde urban insider doelgroep kon aanspreken. Volgens TextilWirtschaft heeft deze strategie zijn vruchten afgeworpen, want het bedrijf zag de winst in de afgelopen acht kwartalen alleen maar groeien. Ferrucci blijft wel werkzaam bij VF Corporation dat eigenaar is van onder andere Eastpak, Lee Napapijri en Wrangler. In zijn nieuwe rol zal hij zich als vice-president gaan bezighouden met opkomende markten die voor het bedrijf een rol spelen.

Voor zijn benoeming als CEO bij Eastpak was Saccone onder andere werkzaam bij Napapijri, Nike en Polo Ralph Lauren. Saccone is vooral gespecialiseerd in het bedenken van marketing- en commerciële strategieën voor bedrijven uit de sportkleding- en schoenen industrie.

 

Meer nieuws

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN