• Home
  • Nieuws
  • Mensen
  • Barbara Torfs stapt op als directeur Marketing bij Schoenen Torfs

Barbara Torfs stapt op als directeur Marketing bij Schoenen Torfs

Door May-Anne Oltmans

bezig met laden...

Scroll down to read more
Mensen

Barbara Torfs, directrice Marketing- en Communicatie bij Schoenen Torfs, legt haar functie bij het familiebedrijf naast zich neer. Torfs zal vanaf heden de rol van directrice bij coachingsbedrijf Herculean op zich nemen, meldt De Tijd.

Torfs’ eigen coachingsbedrijf Springbok Coaching gaat fuseren met Herculean, en Torf zal zich gaan ontfermen over alle Belgische activiteiten van het bedrijf. De diensten die Herculean aanbiedt, zijn erop gericht het welzijn van mensen op de werkvloer te verbeteren. Hierdoor ziet Torfs zich gedwongen haar baan bij het schoenenbedrijf waarvan haar neef Wouter Torfs CEO is op te zeggen.

”Ik combineer mijn rol bij Springbok nu een jaar met mijn operationele werk bij Schoenen Torfs, maar als directeur van de Belgische activiteiten van Herculean zal dat niet meer lukken,” laat Torfs weten aan De Tijd. “Ik heb er lange tijd met mijn neef Wouter over gesproken en ben uiteindelijk mijn hart gevolgd. Na 21 jaar verlaat ik Schoenen Torfs.” Torfs, die tevens verantwoordelijk was voor de e-commerce van het bedrijf, heeft laten weten dat ze tot het eind van dit jaar twee opvolgers gaat begeleiden die haar rol uiteindelijk moeten overnemen. Daarnaast benadrukt Torfs dat ze ondanks haar nieuwe baan niet volledig van het toneel zal verdwijnen: “Geregeld zal ik Schoenen Torfs bijstaan. Bij de expansie in het buitenland, een grote reclamecampagne voor de Belgische webwinkel en een op til staand nieuw winkelconcept.”

Beeld: Werkenbijtorfs.be

Barbara Torfs
Schoenen Torfs