WHP Global sluit partnerschap met FFI Global voor nieuwe G-Star kinderkledinglijn
bezig met laden...
G-Star breidt zijn kinderkledingaanbod uit dankzij een partnerschap tussen WHP Global en FFI Global, zo maakt WHP Global bekend in een persbericht. G-Star kan hierdoor gebruik maken van de expertise en het uitgebreide marktbereik van FFI Global.
G-Star wil zich richten op een jongere generatie door ‘modieuze en duurzame kledingopties voor kinderen’ aan te bieden. De nieuwe collectie bestaat uit items die stijlvol, duurzaam en comfortabel zouden zijn, zo is te lezen. Daarbij moet gedacht worden aan jeans, t-shirts, jassen en accessoires.
Het partnerschap met FFI Global moet de aanwezigheid van G-Star op de kindermarkt versterken. “Dit strategische partnerschap stelt ons in staat om een van de snelst groeiende demografische groepen aan te boren en hoogwaardige, modieuze oplossingen te bieden aan de volgende generatie consumenten”, aldus Lynn Flynn, EVP Fashion Vertical bij WHP Global.
De nieuwe G-star kinderkledinglijn lanceert begin 2025 en is verkrijgbaar in Europa, Australië, Zuid-Afrika, Canada en de Verenigde Staten.