Tom Ford kondigt benoemingen aan voor merkimago
bezig met laden...
Tom Ford kondigt in een persbericht nieuwe benoemingen aan: Rebecca Mason is aangesteld als Senior Vice President, Global Brand Image , en Paolo Cigognini als Senior Vice President, Global Communications and Media, met ingang van 28 augustus 2023.
Deze nieuwe leiders zullen nauw samenwerken om ervoor te zorgen dat het merkimago en de communicatie consistent zijn in alle divisies van het luxebedrijf.
Mason komt bij Tom Ford na een carrière bij Condé Nast, waar ze meer dan vijftien jaar heeft gewerkt, met een laatste functie als Vice President of Global Creative voor Condé Nast Commercial Creative. "Masons bewezen expertise zal ervoor zorgen dat het merkimago van Tom Ford visueel aantrekkelijke, gedurfde concepten blijft leveren”, zegt Guillaume Jesel, President and CEO van Tom Ford in het persbericht.
Cigognini komt bij Tom Ford met twintig jaar ervaring in luxe marketing en communicatie. Eerder was Cigognini Chief Marketing Officer bij Alexander McQueen en bekleedde hij leidinggevende functies in marketing en communicatie bij Bottega Veneta, Dolce & Gabbana en Bulgari. “Cigognini heeft diepgaande expertise in het stimuleren van luxe aspiratie en het verhogen van merkwaarde om bedrijfsresultaten te leveren," zegt Lelio Gavazza, CEO van Tom Ford Fashion in het persbericht.