Reiss sluit eerste licentie overeenkomst met Global Brands Group

De Global Brands Group heeft er weer een licentie bij: Brits merk Reiss. De twee bedrijven zijn een vijfjarige overeenkomst aangegaan waardoor Global Brands Group de productie en distributie van heren en damesmode op zich neemt naast lederen goederen en tassen. Voor Reiss is het de eerste licentieovereenkomst in het bestaan van het bedrijf, zo meldt het merk in het persbericht.

“Met de moderne aanpak van het merk, is Reiss een perfecte toevoeging aan ons sterke portfolio van merken,” aldus Dow Famulak, president Europa, Azië en brand management bij de Global Brands Group in het persbericht. “We zien significante groei kansen in de mannen en vrouwen accessoires categorieën en kijken uit naar het toepassen van onze ontwerp- en distributie expertise om de potentie van het merk te maximaliseren.”

”Ik ben er zeker van dat GBG’s sterke productontwikkeling en sourcing vaardigheden, zowel in schoenen en tassen, samen met hun uitgebreide wereldwijde distributienetwerk, het mogelijk maken voor Reiss om meer mooie producten te maken en meer klanten wereldwijd te bereiken,” aldus Reiss CEO Christos Angelides in het persbericht.

Beeld: Reiss