Rag & Bone breidt uit met horloges
11 apr 2025
Rag & Bone opent een nieuw bedrijfsgebied met horloges.
Op basis van een nieuwe licentieovereenkomst van vijf jaar met Sequel zal het merk uit New York een lijn van premiumhorloges ontwikkelen onder toezicht van de moedermaatschappijen Guess en WHP Global.
Sequel, een dochteronderneming van de Timex Group, is al sinds 1984 een trouwe licentiepartner van Guess en werkt samen met het Amerikaanse merk voor zijn horlogelijn. Deze nieuwe overeenkomst is dus een uitbreiding van hun relatie en voegt Rag & Bone toe, een merk dat in februari 2024 gedeeltelijk door Guess werd overgenomen.
Sindsdien zijn Guess en WHP partnerschappen aangegaan met diverse bedrijven om het bereik van Rag & Bone zowel wereldwijd als in verschillende productcategorieën verder uit te breiden. Naast de uitbreidingen in Duitsland en Australië heeft het duo ook een licentieovereenkomst getekend met Signal Brands voor Rag & Bone-accessoires.
De lancering van de eerste horlogecollectie staat gepland voor het najaar van 2025. De distributie vindt plaats via warenhuizen, speciaalzaken en Rag & Bone-boetieks. Brett Gibson, Chief Commercial Officer van Sequel, zei over deze debuutlijn dat de collectie "voortbouwt op de authenticiteit, kwaliteit en vakmanschap die Rag & Bone kenmerken, waarbij de iconische esthetiek wordt gecombineerd met onze tientallen jaren aan horloge-expertise."
Dit artikel verscheen eerder op FashionUnited.uk. Dit artikel is vertaald met behulp van een AI-tool.
FashionUnited gebruikt AI taaltools om het vertalen van (nieuws)artikelen te versnellen en de vertalingen te proeflezen om het eindresultaat te verbeteren. Dit bespaart onze menselijke journalisten tijd die ze kunnen besteden aan onderzoek en het schrijven van eigen artikelen. Artikelen die met behulp van AI zijn vertaald, worden gecontroleerd en geredigeerd door een menselijke bureauredacteur voordat ze online gaan. Als je vragen of opmerkingen hebt over dit proces, stuur dan een e-mail naar info@fashionunited.com.