PMV-CultuurInvest investeert in Strelli Homme
bezig met laden...
Het merk Strelli Homme van Paul Malingreau, Carl Mourisse en Alain De Mol wordt versterkt door PMV-CultuurInvest. Door de investering van PMV-CultuurInvest kan het merk in België groeien, zich verdiepen in het retailnetwerk en verdere stappen richting de internationale modewereld zetten.
In 2012 ging het bedrijf Oliver Strelli failliet. De oud-financieel directeur van het bedrijf, Paul Malingreau, maakte een doorstart met Carl Mourisse en Alain De Mol. De naam van de onderneming veranderde in Strelli Homme om zo toch een link met het verleden te behouden. Vorig jaar zei Malingreau in een interview met FashionUnited niet meer over het faillissement te praten en enkel vooruit te kijken.
Kort na de herlancering werden de collecties van Strelli Homme in een twintigtal winkelpunten verkocht. Begin 2014 opende het merk concept stores in Gent, Antwerpen en Hasselt. De komende jaren wil het merk een tiental eigen winkels in België openen, waaronder winkels in Brussel en Leuven. Daarna lonkt het buitenland.