• Home
  • Nieuws
  • Business
  • Pinko betreedt de Koreaanse markt

Pinko betreedt de Koreaanse markt

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more

Business

In overeenstemming met de internationaliseringsstrategie van het merk, is PINKO verheugd om een ambitieus Retail expansieplan in de Koreaanse markt aan te kondigen. In de eerste fase van dit retailproject, ontwikkeld in samenwerking met Mitsui & Co. Italia en La Place als lokale partner, werden twee winkels geopend in twee van de belangrijkste en meest prestigieuze Koreaanse belastingvrije winkelbestemmingen.

De eerste PINKO winkel in Korea opende eind januari zijn deuren in de Shilla Duty Free Downtown Store in Seoel, waar de boetieks van de meest vooraanstaande & wereldbekende luxemerken gevestigd zijn.

De opening van de tweede Pinko winkel in Korea werd gevierd met een openingsfeestje op 20 februari. De winkel is gevestigd in Seoel in het Hyundai Departement Store Duty Free Dongdaemun, één van de belangrijkste Koreaanse toeristische attracties overdag en ’s nachts, dankzij het brede aanbod aan merchandising-categorieën, variërend van internationale luxe-en modeartikelen tot de zeer populaire “Made in Korea”-schoonheidsproducten.

PINKO's retail expansieplan op de Koreaanse markt omvat ook de opening van twee nieuwe winkels tegen het einde van 2020, terwijl het bedrijf streeft naar een totaal van 14 boetieks binnen de drie jaar, waarvan 6 binnen warenhuizen en 8 op Duty Free-bestemmingen.

Fashion Club 70
Korea
Pinko