Het bedrijf maakte donderdag bekend dat de omzet voor het Q2 is gekrompen. Vergeleken met dezelfde periode vorig jaar is de omzet met 39.7 procent afgenomen.

De netto winst van Columbia Sportswear Company voor het Q2 bedraagt -58 miljoen dollar, tegen 23 miljoen een jaar eerder. De omzet nam af naar 317 miljoen dollar. Vergeleken met 4 procent vorig jaar, is de omzet marge van het bedrijf afgenomen naar -18 procent.

Columbia Sportswear Company (NASDAQ: COLM) verkoopt sportieve kleding, schoenen, accessoires en uitrustingen in 90 landen. Het bedrijf werd opgericht in 1938 en heeft een portfolio van merken, waaronder het merk Columbia, Mountain Hardwear, Sorel en Prana.

Sinds 2020, heeft Columbia Sportswear Company meer dan 8,900 werknemers, werkende in meer dan 500 winkels.

Voor meer recente berichtgeving over het bedrijf, de collecties en management nieuwtjes van Columbia Sportswear Company, klik hier.

Dit bericht is gecreëerd met NLG technologie van Arria dat data omzet in tekst. Fouten of bugs kunt u melden bij tip@fashionunited.com.

 

Meer nieuws

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN