• Home
  • Nieuws
  • Business
  • ‘Miljoenenverlies voor warenhuisketen Inno’

‘Miljoenenverlies voor warenhuisketen Inno’

Door Caitlyn Terra

bezig met laden...

Scroll down to read more

Bij warenhuisketen Inno werd vorig jaar een verlies geleden van 20,3 miljoen euro, zo meldt De Tijd. Tijdens het boekjaar zakte de omzet van 321 miljoen euro naar 247 miljoen euro, aldus de krant.

Vanwege de teruplopende resultaten en het verlies van de keten, lag naar verluidt zelfs de sluiting van de winkel in Hasselt op tafel. De keten had langere tijd geen webwinkel waardoor twee maanden geen inkomsten waren vanwege de lockdown. De vaste kosten bleven echter wel doorlopen.

Begin dit jaar kondigde Inno de nieuwe strategie aan. Zo werd de naam veranderd van Galeria Inno naar Inno, gaat het bedrijf zich focussen op een digitale marketplace en wordt er gerebrand. Het algehele doel van de nieuwe strategie is om dichter aan te sluiten bij het Belgische publiek.

Inno