Lingerie retailer Annadiva ontvangt investering - start eigen merk

Lingerie retailer Annadiva groeit verder. Het bedrijf heeft een investering ontvangen van het Bosch Investeringsfonds, zo meldt het merk in een persbericht. De investering is bedoeld om een eigen lingerielijn te ontwikkelen.

Met een eigen lijn vergroten we de keuze in lingerie voor vrouwen met een grote cupmaat. We willen een product bieden met een goede prijs-kwaliteit verhouding én die ook nog eens mooi is,” aldus Mariëlle van Werven, oprichter van Annadiva in het persbericht. Annadvia startte als online winkel voor bh’s met een grotere cupmaat. Inmiddels heeft het merk ook winkels in Den Bosch en Nijmegen en is het online ook actief in Duitsland en België.

“Naast de keuze om een eigen merk te lanceren zijn er diverse andere mogelijkheden om Annadiva verder te laten groeien,” aldus Maddy Goossens, een van de investeerders uit het Bosch Investeringsfonds. “Bij het maken van deze strategische overwegingen is het prettig om te kunnen klankborden.” Met de investering biedt het fonds niet alleen financiële ondersteuning, maar ook expertise en coaching door ondernemers. Het fonds is een samenwerking van zes private investeerders Zij zetten hun kapitaal, kennis en netwerk in voor veelbelovende en groeiende bedrijven in de regio Noordoost Brabant. Het fonds wordt ook mede gefinancierd door de gemeente ‘s-Hertogenbosch. “Ik ben verheugd dat de onderneming, die momenteel werk biedt aan zo’n 30 medewerkers in ‘s-Hertogenbosch, een extra impuls krijgt met de investering,” aldus wethouder economische zaken, Jan Hoskam, in het persbericht.

Beeld: John van Hamond/Annadiva

 

Meer nieuws

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN