Burberry Plc heeft een goed eerste kwartaal achter de rug, zo blijkt uit de gerapporteerde cijfers. Het modehuis wist de omzet op te voeren met 4 procent in de eerste drie maanden van het boekjaar.

“Het was een goed kwartaal in de meerjarige transformatie van Burberry. We hebben de beschikbaarheid van producten ontworpen door Riccardo groter gemaakt, terwijl we de manier waarop consumenten ons zien veranderen en ons netwerk aanpassen aan de nieuwe creatieve visie. We lopen op schema met onze plannen en we bevestigen onze verwachting voor FY2020,” aldus CEO Marco Gobetti, in het kwartaalverslag.

Burberry is positief over de ontvangst van de nieuwe producten van Riccardo Tisci door de consument. Vooral online, waar Burberry nu ook limited edition drops doet, nam de omzet flink toe. Een ander hoogtepunt van het kwartaal is dat al 23 winkels van het modehuis zijn omgebouwd naar het nieuwe concept dat aansluit bij de nieuwe creatieve visie.

 

Meer nieuws

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN