Beursorganisatie Eurovet heeft de handen ineengeslagen met Alibaba’s B2B online handelsplattform Tmall. De twee partijen kondigden afgelopen zaterdag een strategische samenwerking op de lange termijn aan. Het doel: de verkoop van lingerie- en zwemkledingmerken in China stuwen.

"Eurovet is al meer dan vijftien jaar actief in China. We hebben de veranderende behoeften en koopgedrag van consumenten geobserveerd en we merken dat Chinese consumenten op zoek zijn naar goede kwaliteit, moderne ontwerpen en meer comfort. Voor internationale merken is er een groot momentum om deze markt te betreden om dit veeleisende en groeiende klantenbestand tegemoet te komen,” aldus Eurovet-topman Marie Laure Bellon-Homps de verklaring.

Beide bedrijven zeggen hun kennis en hun internationale bereik in te zetten om op een innovatieve manier samen te werken aan gezamenlijke projecten en initiatieven in Europa en China. Het gemeenschappelijke doel is om internationale en Chinese merken te informeren over de mogelijkheden om hun buitenlandse activiteiten uit te breiden.

 

Meer nieuws

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN