Vacatures bij 's werelds grootste modebedrijven
American Vintage
American Vintage is het verhaal van eerlijke mode, uitgedrukt in een vertrouwde taal: een ode aan de eenvoud waarvan de kenmerkende eigenschappen - genuanceerde pasteltinten, delicate materialen en minimalistische snits geïnspireerd zijn op de Amerikaanse schoolsportgarderobe.AWWG
AWWG is the global fashion group that integrates the iconic brands Pepe Jeans London, Hackett, and Façonnable. AWWG also has the master franchisee & agency for Tommy Hilfiger (Spain and Portugal) as well as the agency for Calvin Klein, DKNY, Donna Karan, and Karl Lagerfeld (Spain and Portugal). We’re a group that loves challenges, pushing the limits and defying the status quo.Bellerose
Bellerose is an ever-evolving and growing Belgian fashion brand with an international focus, strong online presence, and 24 owned & operated stores. Since 1989, Bellerose has been doing things in our own unique way. Inspired by the world around us, rooted in tradition, but always decidedly moving forward.Christian Wijnants
Christian Wijnants is een Antwerps bedrijf opgericht in 2003. Met 4 damescollecties per jaar en verkocht door meer dan 100 retailers wereldwijd. Het merk staat bekend om zijn sterke knitwear collecties, handgetekende prints & jacquards en bijzondere vormen.CKS Fashion
Als 100% Belgisch label creëert CKS on-trend items voor vrouwen en kids die je samenstelt tot one-of-a-kind looks. Denk aan kwaliteitsvolle, easy-to-wear items met krachtige prints, kleuren en verrassende eye-catchers. Onze collecties bestaan uit heruitgevonden wardrobe essentials die teruggrijpen naar de betekenis van CKS.Claire's
Claire’s, retailer of accessories and jewellery, was founded in 1961 as Fashion Tress Industries (FTI) by Rowland Schaefer. FTI focused on fashion wigs. In 1973 Fashion Tress acquired Claire’s, a jewelry chain. The new firm was named Claire’s stores, Inc. Claire's sell accessories geared towards tweens, teens, and young adults. The collection carries jewellry, accessories, hair accessoiries and make-up. In 2011 claires.com was launched.Costes
Costes is een lifestyle brand met een on-trend collectie. Hierin komen style, kwaliteit & persoonlijke service samen tot een unieke shopping experience voor de modebewuste vrouw. Costes is een merk van internationale allure waar je voor iedere gelegenheid terechtkunt voor een day-to-night look.Cotton Club
Cotton Club is geïnspireerd op de mediterrane lifestyle. Het idee ontstond tijdens een trip naar Ibiza waar de romantische Beach clubs en de rustige manier van leven moeiteloos samenkomen. Cotton Club is vrouwelijk, charmant en toegankelijk.