ZARA
Visual Merchandiser
Gerelateerd
Hyperlokaal, hyperfysiek, hyper-engaging: het volgende hoofdstuk in retail
Als 2025 ons iets heeft geleerd, is het dat retail zich volledig heeft vernieuwd. De winkel is niet langer alleen een plek om iets te kopen. Het is een canvas, een podium, een laboratorium en een speeltuin ineen. De slimste ruimtes werden dit jaar benaderd als ecosystemen. Elk contactmoment werd onderdeel van een verhaal, ontworpen om aandacht,...
RetailFeaturedbezig met laden...
Zara lanceert nieuwe ‘designwinkels’ met flagshipstore ontworpen door Vincent Van Duysen
Madrid – Zara, de belangrijkste modeketen en het vlaggenschip van de Spaanse modegigant Inditex, blijft de winkelervaring verbeteren. Dit gebeurt met de heropening van de vernieuwde flagshipstore aan de Avenida Diagonal in Barcelona. Het pand opent opnieuw de deuren voor het publiek. De beleving wordt nu gekenmerkt door de ‘ruimtelijke...
Retailbezig met laden...
Inditex daalt in Amerika en Azië, met Zara die de verkoop stagneert en Massimo Dutti in het rood
Madrid – Inditex, het Spaanse modeconcern met merken zoals Zara, Bershka, Stradivarius en Massimo Dutti, heeft vanochtend de resultaten bekendgemaakt van het eerste halfjaar van het huidige boekjaar 2025. Deze periode van zes maanden, eindigend op 31 juli, sloot het bedrijf af met een beperkte omzet- en winstgroei, maar met een afnemende...
BusinessFeaturedMemberbezig met laden...