Artikelen door Tess Stenzel
Frame Denim lanceert virtueel winkelen
bezig met laden... - Fashion
Het Amerikaanse modemerk Frame, vooral bekend van zijn denim, is een samenwerking aangegaan met virtueel winkelplatform Hero om klanten online virtueel te laten winkelen. Volgens het merk heeft de nieuwe virtuele dienst de gemiddelde orderwaarde van Frame met 61 procent doen stijgen. Klanten kunnen chatten en live video-overleg hebben met de...
Champion lanceert digitale collectie in samenwerking met technologiebedrijf Tafi
bezig met laden... - Fashion
Het Amerikaanse bedrijf Champion Athletic Wear heeft de stap gezet naar de digitale modewereld. Het sportkleding bedrijf heeft zijn lente/zomer 2021 collectie aangekondigd in samenwerking met Tafi, een digitaal 3D bedrijf dat avatars en emoji’s creëert. Bij de lancering van de collectie heeft men gebruik gemaakt van NFT’s (non-fungible tokens,...
Nike lanceert capsule collectie in samenwerking met Britse ontwerper Kim Jones
bezig met laden... - Fashion
Nike is een samenwerking aangegaan met Kim Jones, de bekende Britse modeontwerper en tevens artistiek directeur van Dior Homme en de damescollectie van Fendi. Jones heeft in het kader van de samenwerking zijn ontwerp gebaseerd op zijn favoriete Nike-schoen, de Air Max 95. Dit meldt Nike in een persbericht. Kim Jones heeft een speciale editie van...
VF Corporation wil studenten van kleur meer kansen bieden met nieuwe opleiding
bezig met laden... - Business
VF Corporation, het moederbedrijf van onder andere Timberland, Vans en The North Face heeft aangekondigd een opleiding van een jaar te lanceren. Hiermee wil het Amerikaanse bedrijf zich toeleggen op het ontwikkelen en bevorderen van het talent van mensen van kleur in de schoenenbranche. Het programma wil studenten een unieke, professionele...
Badmode Victoria’s Secret voortaan weer in de winkels
bezig met laden... - Retail
Victoria’s Secret heeft aangekondigd dat zijn badmode collectie voor het eerst in jaren weer in de winkels zal hangen. Het merk heeft het de afgelopen paar jaar moeilijk. Zo verloor het terrein aan andere lingerie retailers en kwam het op de badmode markt achterop te liggen. In 2016 zette het lingeriemerk zijn swimwear collectie stop om zich op...