Artikelen door Köster Advocaten
Generatie Alpha: Hoe modebedrijven zich kunnen richten op de consumenten van morgen
bezig met laden... - Business
Generatie Alpha verwijst naar individuen geboren vanaf 2010. Als de eerste generatie die volledig in de 21e eeuw is geboren, groeien ze op in een wereld die wordt gekenmerkt door snelle technologische vooruitgang, sociale veranderingen en milieubewustzijn. Hoewel ze nog geen eigen geld verdienen, hebben ze al een grote invloed op de financiële...
ESG in de mode: een overzicht van het EU-kader voor milieu-, sociale- en bestuurscriteria in de modeindustrie
bezig met laden... - Business | Achtergrond
Steeds meer modebedrijven kondigen programma’s aan met ambitieuze doelen gerelateerd aan ESG-criteria (Environmental, Social en Governance, ofwel milieu-, sociale en bestuurscriteria, red.). 2030 programma. Het doel is een CO2-neutrale keten in 2030. De vraag vanuit consumenten blijft niet achter, waardoor modebedrijven worden aangespoord om de...