Nu ook Marie Jo sportlingerie

Marie Jo, dat is romantische lingerie. Bij het horen van dat merk denk je dus aan met kant afgezette beha's. Of zachte ruches langs de zoom van een slipje. Lieftallige bloemetjespatronen. Maar sportbeha's? Dat niet. Toch is dat waarmee moederbedrijf Van de Velde het assortiment van

Marie Jo uitbreidt: Met Marie Jo Intense wil het bedrijf een sportlingeriemerk op de markt brengen dat functionaliteit combineert met mode en luxe.

Nu ook Marie Jo sportlingerieHet is niet de bedoeling dat Marie Jo Intense een 'gewoon' sportlingeriemerk wordt. Daarom ging aan de lancering van Marie Jo Intense twee jaar aan onderzoek en ontwikkeling vooraf, zo laat het bedrijf uit het Belgische Schellebelle weten.

Om te beginnen zegt het bedrijf na onderzoek te hebben ontdekt dat het aantal vrouwen dat aan sport doet, is gestegen en dat zij er ook tijdens het sporten mooi uit willen zien. Volgens een tweede onderzoek verschillen de bewegingen van borsten naargelang de beoefende sport, wat voor Marie Jo aanleiding was drie verschillende sportlevels te introduceren: De beha met de naam 'Zen' is bedoeld voor de beoefenaars van yoga, lichte gymnastiek, pilates, tai chi en dansen en ondersteunt anderhalf tot tweemaal beter dan een een gewone beha. Beha's uit de serie 'Energy' zijn ontworpen voor vrouwen die golfen, fietsen, skiën, wandelen, inline skaten of klimmen en geven twee keer meer steun dan een gewone beha.

Het derde level is 'Action' gedoopt en deze beha's ondersteunen drie keer meer dan gewone beha's, wat volgens Marie Jo nodig is om comfortabel te kunnen joggen, tennissen, kickboksen, snowboarden of turnen. Het uiterlijk van de beha's werd niet vergeten. De sportlingerie is uitgevoerd in modekleuren en voorzien van geraffineerde versieringen en gekleurde stiksels. De collectie is voor consumenten te koop vanaf september 2008.


 

Meer nieuws

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN