• Home
  • V1
  • Leads
  • Joanna Onland: ‘Ik geloof in brands’

Joanna Onland: ‘Ik geloof in brands’

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more

Leads

De nieuwe Managing Director van Diesel Benelux heet Joanna Onland. Onland (39) -afkomstig uit de luxury-cosmeticabranche- gaat zich bezighouden met de ontwikkeling van Diesel in de Benelux en zal richting geven aan zowel het bedrijf als

het merk. FashionUnited stelde Joanna Onland enkele vragen.

FashionUnited: zijn er overeenkomsten tussen luxury-cosmetica en jeans?
Joanna Onland: “Ik geloof in brands en de belevenis ervan. Diesel vervult net zoals cosmetica geen eerste levensbehoefte maar heeft wel een positieve invloed op je mindset en je levensvreugde.”

FU: En wat is het verschil?
JO: “FMCG ( Fast Moving Consumer Goods) naar Fashion is een wereld van verschil. Daar waar ik gewend was in kubieke centimeters te denken, ga ik nu naar veel meer service en consumenten gerichtheid.”

FU: Wat spreekt u aan in Diesel?
JO: “Diesel heeft een cultuur en visie die mij het gevoel van een 'warm bad' geeft. De mensen die er werken en de producten ondersteunen en versterken dat.”

FU: Wat zijn uw plannen met het bedrijf?
JO: “Diesel heeft als visie een top 5 lifestyle brand te zijn, dus niet alleen de focus op jeans maar een manier van leven die bij iedereen past. Diesel Benelux moet een bedrijf zijn waar mensen zich kunnen ontwikkelen en dat het mogelijk maakt om met unieke mensen en klanten positieve resultaten te behalen. Customer Service en training zijn pilaren die de basis moeten vormen van Diesel Benelux.”

Diesel