• Home
  • V1
  • Columns
  • Triumph brengt meer shapewear

Triumph brengt meer shapewear

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more

Lingeriefabrikant Triumph heeft de productlijn Shapewear uitgebreid. In 2010 kwam de

eerste serie op de markt, onder de naam Shape Sensation; corrigerende lingerie die zorgt voor een gestroomlijnde sexy uitstraling. Dit jaar zijn aan het assortiment toegevoegd: Smooth Sensation -lingerie die verleidelijke en vrouwelijke rondingen creëert-, Retro Sensation –heeft een nostalgische snit en zorgt voor perfect gladde lichaamscontouren- en Lace Sensation –een welgevormd silhouet dankzij het dragen van stretchkant.

Het lanceren van de nieuwe productlijnen lijkt geen overbodige luxe: uit onderzoek van GfK in opdracht van de lingeriefabrikant blijkt dat drie van de vier Nederlandse vrouwen haar eigen figuur wil verbeteren. De vrouwen zien zichzelf het liefst met een maatje minder. Voor de meeste vrouwen (45 procent) is de buik het belangrijkste verbeterpunt. Slechts 18 procent wil iets veranderen aan haar borsten. Het onderzoek werd uitgevoerd door GfK onder 1200 vrouwen in Nederland en België.

Triumph