Tommy Hilfiger opent deze week de deuren van een

nieuwe flagshipstore in Tokyo. Alles wat het Amerikaanse merk op mode te bieden heeft- heren-, dames- en kinderkleding, schoenen en accessoires - zal in het drie verdiepingen tellende pand verkrijgbaar zijn.

"We zijn al 25 jaar in deze markt actief en staan bekend als een casual sportswear bedrijf. Nu brengen we de complete lifestyle naar Japan," zei Tommy Hilfiger in een interview met WWD. Voor het eerst zal het merk naast de vaste sportieve collectie ook een maatwerkservice voor heren bieden, waarbij ze hun pakken van persoonlijke details kunnen voorzien. In de winkel liggen vintage Amerikaanse stukken uit de jaren 50 en 60 verspreid tussen de Hilfiger producten, en speciaal voor de Japanse markt heeft het merk een golflijn van Egyptisch katoen uitgebracht. Met uitzondering van de catwalkcollectie zijn de producten in de winkel aangepast voor de kleinere posturen van de Japanners.

Hoewel Hilfiger al zo'n 160 winkels in Japan heeft, had het merk tot nu toe geen uitsproken aanwezigheid in het land. Met deze flagshipstore wil het merk, van moederbedrijf PVH, zichzelf manifesteren in Japan.
 

Meer nieuws

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN