Suitsupply breidt collectie uit
Door FashionUnited
bezig met laden...
Rough, dat is eigenlijk in één woord hoe de mannen Daniël Boissevain en Derek de Lint er in de nieuwe
campagne van Suitsupply uitzien. Gebruinde koppen, stoppelbaard en diepe groeven.Pakkenmaker Suitsupply laat zich in zijn nieuwste, zelfbedachte campagne weer van zijn stoerste kant zien. In een filmische omgeving tonen modellen De Lint en Boissevain de collectie. In expressievolle scènes, gemaakt door huisfotograaf Carli Hermès, showt de Nederlandse pakkenwinkel de Spring/Summer-collectie: pakken, shirts, dassen en een nieuwe jasjeslijn.
De Suitsupply collectie is dit voorjaar sterk uitgebreid. De basis blijft het Italiaans gesneden pak in luxe Vitale Barberis-stoffen van zuiver scheerwol voor 199 euro. Daarnaast zijn er pakken van wolmohair stoffen, Super 150- en wolzijde-kwaliteiten. Vernieuwing biedt Suitsupply met de nieuwe dandylijn: een collectie losse iets kortere jasjes met opgesneden brede revers, in verschillende kleuren blauw en bruin, aardetinten en wit. Daarbij blijven katoen en linnen erg belangrijk deze zomer.
Het bedrijf, dat werd opgericht in 1999, is maar liefst tien spraakmakende campagnes verder en heeft 33 winkels in vier landen.